fotorabarbar na Facebooku

poniedziałek, 15 grudnia 2014

Proszę Państwa CYPR cz. 3 - Limassol

   A teraz czas na pozostałe zdjęcia z Cypru, a konkretnie z Limassol, drugiego co do wielkości miasta tej wyspy. Wśród całej archeologicznej śródziemnomorskiej ekipy byłam rodzynkiem średniowieczno-nowożytnym. Za śródziemką na uczelni zbytnio nie przepadałam, ale co innego widzieć to wszystko [i kopać :)] na żywo. Ale chociaż przez chwilę poczułam się bardziej "swojsko" w murach zamku, w którym obecnie mieści się Cypryjskie Muzeum Średniowiecza. To podobno w nim Ryszard Lwie Serce poślubił Berengarię z Navarry i koronował ją na królową Anglii w 1191 r. 









Niestety nie udało nam się wejść do meczetu...



Urzekły mnie Minionkowe śmietniki :)


W sumie to Minionki prześladowały mnie ciągle:







Granaten!











Sówki <3


c.d.n. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz