fotorabarbar na Facebooku

niedziela, 23 marca 2014

Wiosna w Łęczycy i w/na Górze św. Małgorzaty

Na miejsce dojechaliśmy szczęśliwie, o dziwo! gdyż ja prowadziłam samochód :) Spacer zaczęliśmy w Łęczycy (Muzeum Zamkowe i zespół klasztorny). Następnie ruszyliśmy na Tum (kolegiata, grodzisko, skansen) i Górę św. Małgorzaty.





W kościele NMP w Łęczycy, zostałam posądzona o robienie zdjęć, jakbym co najmniej szykowała terrorystyczny atak. Tak proszę księdza, moją życiową misją jest wysadzenie kościoła i postawienie w jego miejscu meczetu.




W skansenie powitały nas żaby. Chałupki były pozamykane i nie są jeszcze w pełni wyposażone.






A kościół na Górze św. Małgorzaty był zamknięty...no bo wiadomo, inaczej mogłabym wejść i porobić zdjęcia, które potrzebne są mi do mojej misji wysadzania kościołów....





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz