fotorabarbar na Facebooku

czwartek, 6 lutego 2014

Seweryn von Breslau i fotokombinacje

     Nie było mnie przez dłuższy czas. Jestem trochę zajęta archeologią "gabinetową", ale w tzw. międzyczasie zrobiłam kilka prac. Ten wpis jest ważny, szczególnie dla niejakiego Seweryna, który od około miesiąca mieszka ze mną pod jednym dachem. Mało mówi, nawet rusza się mało. W zasadzie to jest martwy. Tak to robal. Przywiozłam go z Wrocławia. Leżał samotnie w terrarium we wrocławskim ZOO, to go przygarnęłam. Postanowiłam dać mu nowe życie. W planach mam serię prac, w których to Seweryn von Breslau (mniej lub bardziej ożywiony) będzie grał główną rolę. W głowie są już pomysły, których zrealizowanie (biorąc pod uwagę mój średni stopień wtajemniczenia w tworzeniu tzw. "fotoszopek") będzie na pewno czasochłonne, albo zbyt absurdalne. Jakoś będzie. Niżej zamieszczam jeszcze kilka innych "fotokombinacji", które zrobiłam w tym miesiącu.

Oto Seweryn:

"Anioły, ze łzą u swych powiek,
Żałują nieszczęśliwca —
Bo słuchaj: Dramat ten — to Człowiek.
Bohater? Robak Zdobywca!" 
Edgar Allan Poe  "Robak Zdobywca"


 i pozostali:

"Pomarańczarka" z obrazu A. Gierymskiego, w młodości 
(w połączeniu z "Portretem damy z pieskiem i małpką", Nicolas de Largillierre, 1700-1720 3. oraz fragmentu, któregoś z widoków Warszawy Canaletta)


Stańczyk, "to Ciebie jest dwóch?" (rozdzielczość jest beznadziejna, bo użyłam zdjęcia z sieci)


oraz zwierzyna, krwista i barwna.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz